Świadczony serwis dotyczy aplikacji wdrożonych na środowiskach naszych klientów w ramach pakietu LUXtrade i EDS:
TAXUS • Trading Desk • CORNUS • MIDOSS-RAPORTY • MIDOSS-ANALIZY • SALIX • ADMIN • EDS • CRD • GCC • SMS • BILLIG • CRM
Zakres świadczonego wsparcia

Naprawa zgłoszonych incydentów i nieprawidłowości dotyczących aplikacji

Wsparcie i konsultacje użytkowników aplikacji

Aktualizacja dokumentacji

Administracja aplikacjami

Wsparcie klientów w zakresie aktualizacji i problemów z oprogramowaniem firm trzecich (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji)

Wsparcie klientów w zakresie problemów ze sprzętem IT (serwery, macierze, przełączniki LAN/SAN, urządzenia sieciowe)

Realizacja małych zmian/CR

Gwarantowane czasy reakcji i naprawy

Kalendarz świadczenia usług: 24/7, 8/5, uzgadniany indywidualnie

Monitoring kluczowych usług

Cykliczne raportowanie o stanie usług