Gazownictwo


Serwis aplikacyjny

GSA

Świadczony serwis dotyczy aplikacji wdrożonych na środowiskach naszych klientów w ramach pakietu LUXtrade i EDS:

TAXUS • Trading Desk • CORNUS • MIDOSS-RAPORTY • MIDOSS-ANALIZY • SALIX • ADMIN • EDS • CRD • GCC • SMS • BILLIG • CRM

Zakres świadczonego wsparcia

GSA

Naprawa zgłoszonych incydentów i nieprawidłowości dotyczących aplikacji

GSA

Wsparcie i konsultacje użytkowników aplikacji

GSA

Aktualizacja dokumentacji

GSA

Administracja aplikacjami

GSA

Wsparcie klientów w zakresie aktualizacji i problemów z oprogramowaniem firm trzecich (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji)

GSA

Wsparcie klientów w zakresie problemów ze sprzętem IT (serwery, macierze, przełączniki LAN/SAN, urządzenia sieciowe)

GSA

Realizacja małych zmian/CR

GSA

Gwarantowane czasy reakcji i naprawy

GSA

Kalendarz świadczenia usług: 24/7, 8/5, uzgadniany indywidualnie

GSA

Monitoring kluczowych usług

GSA

Cykliczne raportowanie o stanie usług

Używamy technologii, takich jak pliki cookies, aby ułatwić Państwu korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i marketingowych. Jeśli nie blokują Państwo tych plików, to zgadzają się Państwo na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać plikami cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Polityka prywatności Zgadzam się