Energetyka


Serwis aplikacyjny

ESA

Świadczony serwis dotyczy aplikacji wdrożonych na środowiskach naszych klientów w ramach pakietu LUXtrade i EDS:

WIRE • SOWE • TAXUS • Trading Desk • CORNUS • EC-PORTAL • MIDOSS-RAPORTY • MIDOSS-ANALIZY • SALIX • ADMIN • EDS • ETUA • CRD • LARIX • BROKER-KLIENT • AKCYZATTOR • MRO •MRI • RRM • BILLIG • CRM

Zakres świadczonego wsparcia

ESA

Naprawa zgłoszonych incydentów i nieprawidłowości dotyczących aplikacji

ESA

Wsparcie i konsultacje użytkowników aplikacji

ESA

Aktualizacja dokumentacji

ESA

Administracja aplikacjami

ESA

Wsparcie klientów w zakresie aktualizacji i problemów z oprogramowaniem firm trzecich (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji)

ESA

Wsparcie klientów w zakresie problemów ze sprzętem IT (serwery, macierze, przełączniki LAN/SAN, urządzenia sieciowe)

ESA

Realizacja małych zmian/CR

ESA

Gwarantowane czasy reakcji i naprawy

ESA

Kalendarz świadczenia usług: 24/7, 8/5, uzgadniany indywidualnie

ESA

Monitoring kluczowych usług

ESA

Cykliczne raportowanie o stanie usług

Używamy technologii, takich jak pliki cookies, aby ułatwić Państwu korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i marketingowych. Jeśli nie blokują Państwo tych plików, to zgadzają się Państwo na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać plikami cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Polityka prywatności Zgadzam się